Quavo - Quavo Huncho (2018)

Label: Quality Control

1. Biggest Alley Oop (3:00)
  2. Pass Out (3:44)

met 21 Savage

3. Huncho Dreams (3:31)
  4. Flip the Switch (2:36)

met Drake

5. Give It to ‘em (3:02)

met Saweetie

6. Shine (2:43)
  7. Workin Me (2:49)
  8. How Bout That? (2:40)
  9. Champagne Rosé (4:06)

met Madonna en Cardi B

10. Keep That Shit (2:56)

met Takeoff

11. Fuck 12 (4:24)

met Offset

12. Lose It (3:57)

met Lil Baby

13. Rerun (3:56)

met Travis Scott

14. Go All the Way (3:16)
  15. Lamb Talk (2:52)
  16. Big Bro (3:36)
  17. Swing (5:03)

met Normani en Davido

18. Bubble Gum (3:16)
  19. Lost (4:38)

met Kid Cudi

avatar van mASTROg
Chill album, goede sfeer alleen tekstueel niet sterk (wat ik ook niet had verwacht). Gewoon een lekker album voor op de achtergrond

avatar van mASTROg
jordidj1 iets voor u?

Warp
Ik had slechter verwacht, zitten wel wat bangers tussen, maar verder is het niks speciaals.

avatar van jordidj1

Haha, wellicht. Ik ben sowieso wel benieuwd naar dat nummer met Madonna.

avatar van Silky & Smooth
Deze cover kan aan de wall of shame...

avatar van Kos
Kos
Booooring

avatar van Arrie
jordidj1 schreef:

Haha, wellicht. Ik ben sowieso wel benieuwd naar dat nummer met Madonna.

Ik vind hem best tof. Mag Madge vaker doen hoor. Beetje jammer dat Cardi's verse zo kort is, en het refrein eigenlijk te lang.

Maar het is het allemaal ook een beetje net-niet. Althans, heb ongeveer de helft gehoord. Grootste probleem is dat Quavo gewoon niet boeiend is: hij heeft niks te vertellen, en doet iedere keer hetzelfde. Het is veelzeggend dat ik iedere keer opveer bij de featurings, die ook een stuk beter komen dan Quavo zelf.

Dit zijn sowieso albums die het heel erg van de beats moeten hebben, en die zijn veelal wel prima maar springen er ook niet echt uit. Rerun is makkelijk het hoogtepunt, lekker spacey beat. Maar Quavo kan een solo-album niet dragen, daar heeft hij te weinig voor te bieden.