Weakened Friends - Common Blah (2018)

Label: Don Giovanni

8. Younger (3:17)
  9. Not Doing Good (3:06)
  10. Good Friend (3:46)
avatar van LittleBox
Zag ze gisteren als voorprogramma van We Were Promised Jetpacks en dat klonk live dik in orde. Aardige plaat ook. Inspiratie door Nirvana, Hole, dat werk. Zou leuk zijn om ze op pakweg Best Kept Secret weer eens te zien komend jaar. Stonden eerder dit jaar ook op London Calling.

avatar van legian
Muzikaal was het live inderdaad goed in orde. Nirvana was het eerste wat bij mij opkwam. Het is echter de zang die stoorde, ze heeft een prima rauwe stem maar het lijkt wel of ze de baard in de keel heeft. Verschrikkelijk dat constante overslaan van haar stem. En het komt ook bij bijna elke zin die ze zingt weer voor. Het is dat ze lekker energiek zijn en de plaat erg kort is, maar dat mag ze van mij wel achterwegen laten in het vervolg.