Undercover - Check Out the Groove (1992)

Dance / Pop
Label: PWL

1. Baker Street (4:06)
  2. Never Let Her Slip Away (3:29)
  3. Lovetown (6:00)
  4. September (3:32)
  5. How Long (4:15)
  6. Sha Bang (5:44)
  7. The Way It Is (3:53)
  8. Waiting for a Girl Like You (5:22)
  9. I Wanna Stay with You (3:36)
  10. Check Out the Groove (6:06)
  11. Never Too Much (4:50)
  12. Sha Do (3:28)
avatar van musicfriek
Jaaa, heerlijk gedaan die cover van Gerry Rafferty

avatar van FunkStar
Wat een heerlijke foute CD vol met covers! Bakerstreet en Never Let Her Slip Away waren de hits!

avatar van PEN15
zo te lezen was [9] ook bij ons single, maar plaats 43? Top 40 ging maar tot aan veertig hits? edit: Ik vermoed dat de bovenste plaatsen in de tipparade zijn meegeteld. Dan was I wanna stay with You in ieder geval geen Top 40 hit.

[1] vind ik nog knap gedaan, beter goed afgekeken dan zelf bedenken, het maakt de imposante teksten fijn mee te zingen en het geluid swingt. Dan hoop ik dat ze de rest van de nummers ook creatief hebben vernieuwd. Het is nu al de tweede keer dat ik het probeer te beluisteren, maar is me geen raadsel waarom Undercover snel werd vergeten. [12] lijkt nergens op. En eigenlijk zou ik coveren niet zo goedgeefs mogen belonen.