The Claypool Lennon Delirium - South of Reality (2019)

Label: ATO

1. Little Fishes (6:06)
  2. Blood And Rockets: Movement I, Saga Of Jack Parsons - Movement II, Too the Moon (6:29)
  3. South of Reality (3:27)
  4. Boriska (5:25)
  5. Easily Charmed by Fools (5:10)
  6. Amethyst Realm (7:47)
  7. Toady Man's Hour (3:12)
  8. Cricket Chronicles Revisited: Part I, Ask Your Doctor - Part II, Psyde Effects (6:23)
  9. Like Fleas (3:31)
avatar van kaztor
Geniaal, dat Blood And Rockets. WTMD hier in Baltimore (lokaal alternatieve zender) draait het haast non-stop.
Wil zeker meer checken!

Ja, ik ook

avatar van OscarWilde
Blood and Rockets is inderdaad wel gewoon iets dat op Magical Mystery Tour had kunnen staan. Wel erg goed nummer. Maar als Tame Impala, Mini Mansions en Temples duchtig mogen lenen van de Fab Four, dan mag Sean Lennon dat zeker.