Steve Gunn - The Unseen in Between (2019)

1 stem

Folk / Rock
Label: Matador

1. New Moon (5:09)
  2. Vagabond (5:01)
  3. Chance (4:25)
  4. Stonehurst Cowboy (3:41)
  5. Luciano (5:53)
  6. New Familiar (5:56)
  7. Lightning Field (5:00)
  8. Morning Is Mended (4:00)
  9. Paranoid (5:15)
avatar van Juveniles
lekker nummer New Moon! En in maart 2019 een optreden in Den Haag!

avatar van Juveniles
En met Stonehurst Cowboy een nieuw klassiek akoestisch juweeltje

avatar van philtuper
Vagabond vind ik dan weer niet heel overtuigend. Hoop dat de rest het tegendeel bewijst.

Ik vind het hele album goed, alleen het kerst achtige Paranoid spreekt mij minder aan.

avatar van Molemen25!
deric raven schreef:

Huh hij is pas volgende week uit...

Dat klopt.

avatar van Lura
Zojuist je leuke recensie over dit album op Written in music gelezen, deric raven, lijkt me een mooi album, morgen maar eens gaan beluisteren.
Binnenkort komt True North uit van Michael Chapman, een van de grote voorbeelden van Steve Gunn.
Gunn produceerde True North en speelt er zowel gitaar als drums op. Verrassend is dat Bridget St John erop zingt.