Ian Brown - Ripples (2019)

Label: EMI

1. First World Problems (5:57)
  2. Black Roses (2:38)
  3. Breathe and Breathe Easy (The Everness of Now) (3:27)
  4. The Dream and the Dreamer (5:37)
  5. From Chaos to Harmony (4:01)
  6. It's Raining Diamonds (3:10)
  7. Ripples (3:43)
  8. Blue Sky Day (5:10)
  9. Soul Satisfaction (4:08)
  10. Break Down the Walls (Warm Up Jam) (4:52)
avatar van Poles Apart
Listen To Ian Brown's Comeback Single 'First World Problems' - bevestigt toch wel min of meer dat de Stenen Roosjes weer opgedoekt zijn. John Squire neemt de verfkwast weer ter hand en Brown gaat weer solo albums uitbrengen. Mani weer terug naar Primal Scream? Zou me niks verbazen.

avatar van Poles Apart
Ik vind "First World Problems" best een goed nummer, doet me denken aan het geluid van z'n eerste solo album "Unfinished Monkey Business".

De video, met een nu grijze Brown, is dan weer een vervolg op die van z'n grootste solo hit "F.E.A.R.".

Poles Apart schreef:

Heerlijke track en video. Hopelijk wordt de rest ook van dat niveau.

avatar van Chew
Ik weet niet wat het is met de heer Ian Brown maar ik vreet die shit als haribo, heerlijk nonchalant plaatje.