Alice Merton - Mint (2019)

Canada
Label: Paper Plane

1. Learn to Live (3:59)
  2. 2 Kids (3:29)
  3. No Roots (3:55)
  4. Funny Business (3:08)
  5. Homesick (1:52)
  6. Lash Out (3:14)
  7. Speak Your Mind (3:28)
  8. I Don't Hold a Grudge (3:37)
  9. Honeymoon Heartbreak (3:24)
  10. Trouble in Paradise (2:56)
  11. Why So Serious (3:43)
avatar van joko150
ik vraag me af waarom de cover van het album is aangepast van de groene muur naar dit? apart dat het na de aankondiging van het album nog is aangepast.

avatar van E-Clect-Eddy
De Nederlandse iTunes heeft (nog) die groene muur en oa de Amerikaanse iTunes heeft deze hoes met een 'muntblaadje' op de lippen van Alice.

De derde single Funny Business valt wel goed, met die funky bas.

Lash Out & Why So Serious waren de eerste twee singles.

avatar van Rudi1984
Hapt lekker weg, maar ik hoopte dat hij iets meer bij me zou losmaken. Het is nu een beetje zo’n Ting Tings/Meg Myers geworden: sterke singles, vlak geheel.

Maar m’n concertkaartje gaat niet op Ticketswap; dit zou live zo maar eens fijn kunnen uitpakken.