Slijk - Ondertussen... (2018)

Rock / Metal
Uitgebracht in eigen beheer

1. Onderstel (4:19)
  2. Antwoord (3:41)
  3. Allerhande Hansen (5:11)
  4. Schorseneer Meneer (4:48)
  5. Wrattentinctuur (4:27)
  6. Thema (3:28)
  7. In de Maanraket (4:26)
  8. Pomade Barrie (5:07)
  9. Gedruis (3:32)
Origineel, uniek, verrassend! In de brij van cd’s die dagelijks uitkomt is dit een pareltje! De mannen van het vroegere Cromm Cruac zijn de technische dead metal ontgroeid en presenteren onder de naam Slijk dit Nederlandstalige (!) werkje. Muzikaal houdt het het tussen Raggende Mannen, Rammstein en old school metal. Maar dan op een muzikaal-technisch zeer hoog niveau. Dat de heren hun instrument beheersen is namelijk al vanaf opener Onderstel duidelijk. De kers op de taart is echter de teksten uit de pen van zanger Rob. Na het beluisteren van de absurde teksten op deze schijf is de smile gegarandeerd. Kortom, luisteren verplicht. En zaaleigenaren, boeken deze heren!!

Bandlid?!

avatar van Honkie
spoiler schreef:
Bandlid?!

Die indruk had ik ook al. Al moet ik zeggen dat ik het, als bandlid zijnde van deze band, wel roerende met hem eens ben

Voor de nieuwsgierigen onder jullie...

Ondertussen... | Slijk - slijk.bandcamp.com

avatar van Pinsnider
hahaha, maar ondertussen hebben jullie me wel zo ver dat ik nieuwsgierig ben en even ga luisteren.

Honkie schreef:

Voor de nieuwsgierigen onder jullie...

Ondertussen... | Slijk - slijk.bandcamp.com

Zal vanavond even gaan luisteren

avatar van Honkie
Geniet ervan heren. Daar is ie voor bedoeld.

avatar van spoiler
Het is ongetwijfeld leuk gedaan, maar niet geheel mijn ding zal ik maar zeggen.

avatar van Pinsnider
Och, ik vond hem wel aardig. Ik mag dit soort zaken wel. Serieuze muziek met creatieve en vaak leuk gevonden teksten. Een verademing tussen de zichzelf veelal veel en veel te serieus nemende Nederlandse artiesten.