Dario Marianelli - Goodbye Bafana (2007)

Italië
Score
Label: Varèse Sarabande

1. The Harbour (3:47)
  2. Prisoners (1:29)
  3. Journey to the Cape (1:10)
  4. A Father's Grief (2:54)
  5. Stick Fight (2:44)
  6. Forbidden (2:48)
  7. Chocolate (2:20)
  8. The Offer (1:35)
  9. The Wrong Side (1:12)
  10. Still in Prison (1:30)
  11. Threats (1:14)
  12. Lieutant Gregory (2:45)
  13. The Strongest Ox (3:22)
  14. Letter from Mandela (1:51)
  15. A New South Africa (2:12)
  16. Manqoba (5:00)

met Johnny Glegg

avatar van JohnWilliams
Wat kan ik hiervan verwachten, mooi? of minder mooi. Aan de stemmen te zien is dit een mindere score van Marianelli.

avatar van JohnWilliams
Vandaag gehoord, is best wel aardig.

Tjah , Marianelli doet het wel vakkundig enzo maar creëert weinig meer dan wat achtergrondmuziek met wat afrikaanse tinten toegevoegd.

***

neo
Vind het toch wel een hele vakkundige, aansprekelijke score. Juist door het minimale geluid creeert Marianelli een uitstekende toon, die niet te veel aanwezig wil zijn aan het oppervlak, maar juist eronder zit. Nog niet op cd gehoord, maar het kan zijn dat het (uitstekende) leidmotief op cd voor iets te veel herhaling zorgt.

avatar van Pietro
Ik ben hier eigenlijk wel benieuwd naar, want dit is een van de mooiste en meest indrukwekkende films die ik ken. Toch maar eens beluisteren dan.