Floortje - Fearless (2007)

Label: Disky

1. Justice (3:10)
  2. Love Is Wasted on You (3:41)
  3. Starts with Goodbye (3:22)
  4. Amazed (3:56)
  5. Wake Up (3:16)
  6. All over Again (4:19)

met Ronan Keating

7. Believe in Yourself (3:34)
  8. You're No Good (3:15)
  9. Fearless (3:36)
  10. You're So Amazing (3:18)
  11. I Like What I See (3:08)
  12. Goodbyes (3:17)
  13. Blind Spot * (2:53)
  14. Wake Up [Instrumental] * (3:18)
fastpulseboy
boyfromutrecht schreef:
Op een lokale omroep in haar geboorteplaats had ze een interview afgegeven dat ze nog niet helemaal haar draai en muziekstijl heeft gevonden. Daardoor zitten er verschillende muziekstijlen op de CD.

Ik ga em eens luisteren

van die hele slimme retecommerciele producer die alle liedjes bij elkaar gemaakt heeft (ism sessiemuziekanten) en tekstjes voor haar verzonnen heeft moest ze dat zeggen.

ze heeft starts with goodbye van carrie underwood gepikt! wat een nepwijf zeg,, carrie underwood doet een zo veel beter job bij dat liedje

wotjek
chansadres schreef:
De singles klinken zeker aardig. Denk wel dat dit de beste Idolsplaat geworden, na die van Boris

Is ook misschien een van de beste Idolsplaten, die versie van Carrie Underwood ja..

een leuke cd, ze zingt alles goed. maar na 5 nummers wil je wel even pauze...

ik was al fan van d'r in idols, en ze doet het goed tot nu toe, maar ik hoop wel op nog een cd zonder covers.!

goede cd! jammer van de covers, maar alles is heel goed gezongen hoor, deze cd is zijn geld zeker waard.

ik hoop wel op een cd zonder covers, maar toch voor deze zeer goede zangeres (in mijn ogen) 4,5*

avatar van Joly
Ze nou zelf deze cd is toch 10000x beter dan die Raffaëla troep...

avatar van FunkStar
13 in dozijn album, maar toch de single 'Justice' klinkt erg lekker!

avatar van StefanK
Ergens best jammer dat - ondanks de ruime tijd die in dit album gestoken is - de halve cd is opgevuld met covers. Covers die niet meteen iedereen zou herkennen maar toch... Tel daarbij op: verkeerde nr's werden op single uitgebracht en veel liedjes zijn toch te glad geproduceerd. Vind "Love Is Wasted On You" dan wel een echt toppertje... daarin klinkt Floortje op haar best en je hoort meteen waarom ze eigenlijk gewoon #1 had moet worden bij Idols... een singlekeuze bij dit nr. was misschien nog een kansje geweest om de flop van deze cd te redden...

avatar van Emile93
Heeft zij een album?

Ik wilde eerst wachten tot ik deze CD in de uitverkoop kon krijgen, maar hij wilde maar niet zakken in prijs. Uiteindelijk heb ik 'm toch maar gekocht. Daarbij geef ik toe dat ze wel voor mij reclame heeft gemaakt met haar uiterlijk en die mooie foto's van haar in FHM.
Verder heeft ze een technisch goeie stem en de produktie is heel degelijk, maar er staan geen echte uitschieters op dit album.