Millencolin - SOS (2019)

3. Nothing (2:58)
  4. Sour Days (3:07)
  5. Yanny & Laurel (2:48)
  6. Reach You (3:01)
  7. Do You Want War (2:33)
  8. Trumpets & Poutine (2:44)
  9. Let It Be (2:34)
  10. Dramatic Planet (3:20)
  11. Caveman's Land (3:01)
  12. Carry On (2:58)
avatar van Geerten
De eerste single vond ik niet super, maar alsnog heb ik hoge verwachtingen van deze plaat! Millencolin blijft een van mijn favoriete bands die stuk voor stuk goede platen hebben afgeleverd.

Zowel SOS als Sour Days vind ik meteen fijne tracks. Ben benieuwd naar de rest van het album, ik vond de voorganger True Brew namelijk erg goed.

avatar van dennis87
SOS vind ik een heerlijke single. De 2 singles daarna iets minder. Blijft 1 van de betere (skate) punkrock bandjes

avatar van berwt
Millencolin zoals in hun beste dagen!

avatar van Mr. B
Ik vind dit echt een lekker plaatje, blijf hem maar draaien.

avatar van AOVV
Fijn plaatje van Millencolin, bestaande uit 12 frisse, singalong punkrocksongs. Compleet niets nieuws onder de zon, maar dat hoeft ook eerlijk gezegd niet altijd, en als ik me er tijdens het beluisteren regelmatig op betrap mee te neuriën, klappen of zingen, kan ik enkel besluiten dat dit een geslaagd album is. Millencolin zit natuurlijk ook al een tijdje in 't vak, dus zij hebben dan ook de nodige routine en vakmanschap.

De speelduur is ook ideaal: een dik halfuur pret.

3,5 sterren

avatar van Devoo
Nothing kwam langs in een Spotify playlist en ik was meteen verslingerd. Wat een fantastisch nummer is dat zeg. Meteen het hele plaatje beluisterd en wat ben ik blij met deze ontdekking!