Sisters of Suffocation - Humans Are Broken (2019)

Label: Napalm

1. Humans Are Broken (3:04)
  2. Wolves (2:57)
  3. War in My Head (2:38)
  4. The Machine (4:00)
  5. What We Create (3:06)
  6. Liar (4:43)
  7. Little Shits (4:33)
  8. The Next Big Thing (4:22)
  9. Blood on Blood (4:07)
  10. The Objective (3:14)
  11. Burn (4:11)
  12. Every Little Fibre * (4:00)
  13. For I Have Sinned * (3:27)
avatar van Kondoro0614
Veel positieve dingen over gehoord online vooral op facebook maar verder ook niet. De dames worden geprezen als godinnen al viel het voor mij wel een klein beetje tegen. De plaat voelde toch wel wat sfeerloos aan, death metal zeker maar niet van de beste klasse en dat maakt de band vrij neutraal. Er zitten echt wel wat ruige, leuke en mooie stukken tussen op o.a. de gitaar maar het klinkt niet nieuw. De zang kan er best mee door, de verschillende grunt stijlen slaan aan. Misschien dat het nog een luister beurt nodig heeft maar ik werd er niet wild van. Er zitten wat leuke nummertjes tussen die je best kon aanhoren maar geen hoogvliegers, helaas. Live blijken ze beter te zijn volgens mij .