Helado Negro - This Is How You Smile (2019)

Electronic / Pop
Label: RVNG

1. Please Won’t Please (3:03)
  2. Imagining What to Do (3:22)
  3. Echo for Camperdown Curio (1:09)
  4. Fantasma Vaga (4:23)
  5. Pais Nublado (4:32)
  6. Running (4:24)
  7. Seen My Aura (4:08)
  8. Sabana de Luz (3:16)
  9. November 7 (2:22)
  10. Todo Lo Que Me Falta (4:35)
  11. Two Lucky (3:53)
  12. My Name Is for My Friends (1:38)
avatar van E-Clect-Eddy
Heb een paar nummers hiervan beluisterd via de tijdelijke stream van NPR first listen maar dit is niet voor mij.

Op zich hou ik wel van het eclectische / experimentele en psychedelic Lo-Fi sfeertje maar ben geen fan van de stem van deze act.

avatar van overmars89
Wow, ik vind dit echt werkelijk waar prachtig! Ik hoor een verfijnde mix van Sufjan Stevens & Villagers ofzo. Maar toch is dit wel heel eigen. Hij zingt ook werkelijk waar heel zuiver en klein.

Ja voor nu een 4,5*. Benieuwd waar dit heen gaat in the long run.

avatar van peterjames777
Helado Negro schroeft het electro gehalte, evenals het experiment, ietwat naar beneden, vergeleken met vorige albums. Wat overblijft zijn kleine liedjes met een flinke dosis warmte en karakter.