Bjørn Berge - Who Else? (2019)

Noorwegen
Blues
Label: Grappa

1. Monkey Ship (3:33)
  2. Lost Pearl (4:03)
  3. Mr. Bones (3:27)
  4. It Just Ain't So (3:16)
  5. Bitter Sweet (4:10)
  6. Speed of Light (3:36)
  7. The Calling (3:47)
  8. Ginger Brandy Wine (3:42)
  9. The Sun's Going Down (3:04)
avatar van Hendrik68
Kenny Wayne Shepherd kent zijn beperkingen als zanger en laat dat zonder probleem aan anderen over, best wel knap van iemand die bepaald geen last heeft van een geknakt ego. Had Berge datzelfde maar gedaan. Het gitaarspel is namelijk erg lekker. Heel veel gevoel in vrijwel elke snaaraanraking. Dat gevoel vind je in de zang werkelijk geen moment terug. Hele doffe en inspiratieloze stem. De nummer 3, 4 en 7 zijn echt heel goed en de afsluiter met de dames op de achtergrond is zelfs heerlijk. Met een goede zanger was dit zonder meer een prima album geworden. Slecht is het nog steeds zeker niet, meer een gemiste kans, laten we het daar op houden.