Anthem - Nucleus (2019)

2. Black Empire (4:50)
  3. Overload (4:24)
  4. Stranger (4:17)
  5. Linkage (4:51)
  6. Eternal Warrior (5:05)
  7. Ghost in the Flame (7:58)
  8. Venom Strike (4:47)
  9. Awake (4:53)
  10. Omega Man (4:06)
  11. Pain (4:16)
  12. Echoes in the Dark (5:09)
  13. Unbroken Sign (4:18)
avatar van gigage
Volgens wiki zijn dit Engelstalige renditions van hun grootste Japanse hits.

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Anthem - Nucleus - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com

Ook Metal Archives bevestigt dit: heropgenomen versies bij dit debuut voor nieuwe platenfirma Nuclear Blast. In Japan krijgen ze nog een bonus dvd bij, met een optreden als eerbetoon voor de op 06/01/2018 overleden producer Chris Tsangarides.

Edit: herkomst van de nummers (jaartal & album)
Immortal Bind (4:31) – 2006 Immortal
Pain (4:16) – 2014 Absolute World
Echoes in the Dark (5:09) – 2006 Immortal
Unbroken Sign (4:18) – 2012 Burning Oath

avatar van Kronos
Als de nummers opnieuw zijn opgenomen moet het dan niet, zoals bijvoorbeeld dit album, bij de reguliere albums staan, Sir Spamalot?

avatar van pos
pos
Ik wordt wel blij van dit soort kwaliteit. Je hoort ook niet bepaald dat dit een Japanse zanger is bijvoorbeeld. Nummers als Stranger, Ghost in the Flame of Venom Strike klinken echt heel lekker. Ik ga eens wat meer van ze beluisteren.

avatar van Sir Spamalot
Sir Spamalot (crew)
Kronos schreef:

Done.

avatar van Zagato
Ik verwacht de hele tijd een Malmsteen solo....