Schizo - Main Frame Collapse (1989)

1 stem

Italiƫ
Label: Crime

1. Violence at the Morgue (1:21)
  2. Threshold of Pain (2:47)
  3. Make Her Bleed Slowly (4:31)
  4. Epileptic Void (3:05)
  5. Removal (Part 1 & Part 2) (1:49)
  6. Psycho Terror (4:33)
  7. Sick of It All! (2:29)
  8. Manifold Hallucinations / Behind That Curtain (5:59)
  9. Main Frame Collapse (6:03)
  10. Delayed Death (2:18)
avatar van exodus
Ken de band nog van vroeger....vooral uit recensies. Ken de muziek enigszins: lijkt wel op een hol geslagen Kreator ten tijd van het hondsbrutale "Pleasure to Kill"; de Italiaanse band kan errug brutaal agressief uit de hoek komen, en wel op zo'n manier waar ik totaal geen moeite mee lijk te hebben. Ook zit onder de grauwe keiharde agressieve thrash van weleer een welgemeende hardcore touch! Wil ik dit waarschijnlijk moeilijk te vinden album veel beter kennen, ga ik definitief sterren/punten geven, voorlopig houd ik 't qua indruk op 3.5 ster.