Mr. Lif - Sleepyheads (2003)

Alternatieve titel: Sleepyheads: Unreleased and Hard to Find

Label: Thought Wizard

1. Madness in a Cup (3:50)
  2. This Won (3:13)
  3. Elektro (4:55)
  4. The Nothing (4:19)
  5. Triangular Warfare (3:25)
  6. Inhuman Capabilities (2:52)
  7. Farmhand (3:44)
  8. Settle the Score (3:57)
  9. Be Out! (3:34)
  10. Because They Made It That Way (3:41)
  11. Day of Power (3:16)
  12. Night Train Radio Freestyle (1:39)
  13. Target: Gristle
avatar van Conway Twitty
Because They Made It That Way , een van de beste hiphop nummers.

avatar van thomzi50
Oorspronkelijk hiervoor opgenomen.

avatar van Mind shocker
target: gristle vind ik overigens ook lekker hoor, lekker old school beat met harde lyrics. because they made it that way is bij mij nooit als ''geweldig'' ervaren, vind het refrein een beetje zeurderig klinken.
''settle the score'' en ''be out!'' zijn overigens ook heerlijk om naar te luisteren, gewoon een goede plaat, 4* van mij.

ManMonster
Enige cd van Mr. Lif die in mijn collectie ontbreekt.. Heb gelukkig wel zo goed als alle nummers op vinyl. Moest iemand zijn exemplaar kwijt willen, ik hoor het graag.

avatar van Osiris Apis
'Madness in a Cup' is ook mad dope.

avatar van Elohim
Conway Twitty schreef:
Because They Made It That Way , een van de beste hiphop nummers.

avatar van Shelter
Die Madness In A Cup heeft bijna een Mobb Deep feel, tof om Mr Lif zo te horen komen.
This Won heeft een Masta Ace feel door die productie, beetje sittin on chrome stilo...vette track.
Volgende hoogtepunt vind ik The Nothing, vette beat en goede raps.
Farmhand vind ik niet tof, die haalt de vaart er een beetje uit.
Be Out is het volgende vette nummer, hele toffe volle beat en de scratches zijn ook tof.
Because They Made It That Way is ook weer heel vet.

Conclusie; zeer vet album, tracks die ik niet genoemd heb vind ik nog steeds goed tot zeer goed. Bovenstaande is supervet of minder (1 track slechts). Ik vind dit eigenlijk beter dan zijn reguliere albums en ik ben een Mr. Lif liefhebber.