Royce da 5'9" - The Bar Exam (2007)

Label: M.I.C.

1. DJ Premier Intro (1:24)
  2. Hit Em! (3:06)
  3. Royce Is Like (5:03)
  4. Gorilla Pimp (1:25)
  5. A Million More Questions (2:15)
  6. Who Want It? (3:25)
  7. Ding! (3:03)
  8. As Live as It Gets (1:43)
  9. What You Call That? (2:26)

met Termanology

10. I'm Strapped (2:45)

met Jaretta

11. I Run Detroit (1:04)
  12. Ima Let You Tell It (3:32)

13. Down Bottom (1:47)
  14. Keep on Pushin (3:04)
  15. Street Hop (3:15)
  16. Kid Vishis Freestyle (0:50)

17. The Dream (4:07)

met Rell

18. DJ Premier Outro (0:42)
  19. Sound the Alarm [Remix] (3:03)

met Black Milk en Guilty Simpson

20. They Call Me * (4:38)

eazyfan
Leuke mixtape, deze Cd is officiëel, je kan dit vergelijken met Nastradoomus, alleen verkrijgbaar via hiphopsite.com en door hen gereleased. 3*, Royce heeft leuke teksten, "gestolen" beats. Leuk als tussendoortje. Geen uitschieters maar ook geen mindere tracks, leuk algemeen goed niveau.

avatar van waxs
Ik heb "Ding Ding" en "Hit 'Em", die zijn geproduceerd door Premier, die zijn wel exclusief toch?

'k Geef hem een 4... Heb deze al een tijdje en luister er nog geregeld naar, en dat is een prestatie voor een mixtape!

Personal favorites:
4. A Million More
10. What You Call That!
11. Go Gettem!
14. Ima Let You Tell It

Goede beat-keuze en lyrically behoorlijk indrukwekkend van tijd tot tijd

Weet trouwens iemand van welke track de beat van "What You Call That!? (ft Termanology)" oorspronkelijk komt?

Goeie mixtape: geweldige premier beats, slimme rijmschema's van Royce..
4 sterren

Hypno
Beste Mixtape ooit !

avatar van Rhythm & Poetry
Op Mijn versie staat tussen track 16 en 17 ook nog het nummer Gone (The Return Of Malcolm) wat een van de leukste nummers is.
Dit album heeft verder zijn hoogte en dieptepunten de eerder gebruikte beat van o.a. Royce is Like en Kid Vishis zijn erg leuk. De Beat van Tell You why I'm Hot (die ook niet op deze versie staat) is wel irritant. Al met al een leuk album.

Érg goed voor een mixtape, maar heeft toch wel een korte levensduur.

CaliLove
The Bar Exam Part 2 is vandaag verschenen heb ik gehoord/gelezen....

avatar van Timo710
Sound the Alarm remix is geweldig .

avatar van Flipm0de
Zo hoort een mixtape te klinken! Dit is zelfs beter dan menig officieel album.

Royce + goede producties = dopeness