Dez Mona - Book of Many (2019)

geen stemmen

Belgiƫ
Label: Caroline

1. Half River Half Man (5:30)
  2. How Beautiful (4:25)
  3. Poppies (4:03)
  4. Piano (0:54)
  5. Journey Reunite (5:17)
  6. Wolves (4:44)
  7. Another Kind of Life (6:30)
  8. Lament (4:01)
  9. Blame (3:29)
  10. Accordio (1:21)
  11. High Up the Sky (3:40)
  12. Skai Blue (4:06)
  13. Darkest Hour (8:54)
  • vanaf vrijdag 1 februari te koop
avatar van Martin Visser
dit is een plaat om naar uit te kijken! ik zag Dez Mona laatst weer eens, op een éénavondfestival van Wende in Carré. hun muziek blijft een genot om naar te luisteren. helaas is bassist Nicolas Rombouts uit de band gestapt. daarmee is het magische duo met Gregory Frateur niet meer. maar afgaand op Skai Blue belooft ook dit weer een prachtplaat te worden. nog even geduld.

Martin Visser schreef:

Ik zag hem recentelijk in de band van Stef Kamil Carlens.

Skai Blue is wederom schitterend. Dez Mona heft het ooit voor elkaar gekregen dat ik hen live ben gaan zien i.p.v. grote favorieten Suede. Dat zegt toch wel wat over mijn liefde voor deze band.