Farai - Rebirth (2018)

1. Cray Cray (0:08)
  2. Lizzy (2:01)
  3. Punk Champagne (3:23)

met TONE

4. Social Butterflies (0:30)
  5. Talula (3:20)
  6. This Is England (3:17)
  7. National Gangsters (4:26)
  8. Love Disease (4:21)
  9. Secret Gardens (5:08)
  10. Space Is a Place (4:08)

met Chris Calderwood

11. Radiant Child (4:13)
avatar van overmars89
Dit is echt geweldig. Super Brits, met postpunky vibes op vage electronica. Lekker dat schreeuwerige, waardoor het allemaal lekker dwingend overkomt. Maar dan met de afwisseling in een nummer als Talula, wat dan weer prachtig ingetogen is en laat blijken dat de vrouwelijke vocaliste ook meer in haar mars heeft dan alleen een beetje te bleren.

avatar van popstranger
Ik zou de zangeres op het eerste gehoor niet graag tegenkomen in een donker steegje waar deze muziek zich afspeelt. Het is muziek die zich afspeelt ver van de bling waar sommige andere rap zich afspeelt. Familie van Sleaford Mods als ik dan toch een vergelijking moet maken. Behoorlijk onweerstaanbaar en gevaarlijk, je moest al aan het luisteren zijn…