Ryan Bingham - American Love Song (2019)

Rock / Folk
Label: Axster Bingham

1. Jingle and Go (3:52)
  2. Nothin' Holds Me Down (3:24)
  3. Pontiac (3:22)
  4. Lover Girl (6:25)
  5. Beautiful and Kind (3:16)
  6. Situation Station (4:27)
  7. Got Damn Blues (4:36)
  8. Time for My Mind (3:27)
  9. What Would I've Become (4:19)
  10. Wolves (4:32)
  11. Blue (6:02)
  12. Hot House (4:35)
  13. Stones (6:04)
  14. America (3:00)
  15. Blues Lady (4:48)
avatar van jeroenheinz
Altijd benieuwd naar nieuw werk van Ryan Bingham. Stiekem hoop ik dat het lijkt op zijn werk van Mescalito, want dat blijft voor mij toch zijn beste album.

avatar van Hendrik68
Bingham stelt nooit teleur. Kan ook nauwelijks met zo'n stem. Hier alvast een voorproefje. Wolves:

Ryan Bingham 'Wolves' - YouTube

avatar van Stijn_Slayer
Kijk er weer naar uit. Vanaf Junky Star zijn z'n platen iets te geproduceerd, dat heeft hij helemaal niet nodig. Een gitaar, zijn stem en misschien wat spaarzame instrumentatie is all it takes.

avatar van wexxel99
Helaas stelt hij hier enorm teleur. Wat een verschrikkelijk matig plaatje zeg. Zonde.