Razorfade - This Clear Shining (2010)

1 stem

Australiƫ
Electronic / Rock
Label: Alfa Matrix

1. The Razor Fades (4:23)
  2. Chemical Distraction (5:29)
  3. Shout Down (5:58)
  4. Clear Shining (5:09)
  5. Burning (4:39)
  6. Hiding My Demons (5:51)
  7. Horizon (4:22)
  8. Breathe (5:03)
  9. Fear Is Rising (5:11)
  10. Walking on Water (5:21)
  11. Fooled Again (5:04)
  12. Cold as the Night (5:14)
  13. A Push Away from Falling [Version] (5:53)
Jean-Maurice
Eigenlijk een voortzetting van Suspiria/Intra-Venus van gitarist Mark Tansley met zanger/gitarist Clifford Ennis van Ikon en Subterfuge. Ik wist niet van het bestaan van deze band totdat iemand me tipte afgelopen week. Klinkt best goed maar je moet wel van electro houden want die is hier in hoge mate aanwezig. Mij bevalt dit wel vanwege het gitaarwerk van Mark Tansley dat zo kenmerkend was voor het geluid van Suspiria in combinatie met de synths. De zang van Clifford Ennis klinkt vertrouwd want die ken ik natuurlijk van Ikon. Het best te vergelijken met de futurepop van bands als VNV Nation en vele andere bands in dit genre die eind jaren 90 en begin 00 populair waren. Link van hun bandcamp bijgevoegd.

This Clear Shining (Bonus Tracks Version) | Alfa Matrix - alfamatrix.bandcamp.com