Rob Baird - After All (2019)

Country
Label: Hard Luck

1. After All (3:44)
  2. Losing Hands (4:41)
  3. Devil Woman Blues (3:39)
  4. Give Me Back My Love (2:57)
  5. Greedy Eyes (3:23)
  6. Ain't Going Back to You (3:03)
  7. I Tried (3:15)
  8. Burning Blue (4:12)

met Lucie Silvas

9. Green Grass (3:24)
  10. Best That I Was (5:39)
avatar van wvv89
Ik heuse break-up album wat ook al te zien is aan de titels. De nummers zijn een stuk minder pakkend dan op Wrong Side of the River die in 2016 verscheen. Er staat hier geen Oklahoma, Mississippi Moon, Run of Good Luck of Ain't Nobody Got a Hold on Me op maar Baird levert wel kwaliteit. Alleen een nummer zoals Burning Blue had achterwege mogen worden gelaten en ik zie de toegevoegde waarde van Lucie Silvas niet echt. Is het alleen de bekende naam van Silvas die dit nummer en het album een extra waarde geeft? Al met al aardig plaatje.

avatar van frolunda
Fijne country plaat met hier en daar wat blues invloeden.Geen absolute top maar wel ambachtelijk vakwerk en met een,voor deze plaat goede productie.Het schuurt allemaal licht en ook de stem van Rob Baird is daar complementair aan.En dat bevalt toch net wat beter als het wat meer gladde werk uit Nashville.
Ik ontdek na een paar draaibeurten geen echte country knallers maar verder is er gewoon weinig mis met After All.
Goed.