Conway - Everybody Is F.O.O.D. 2 (2018)

Alternatieve titel: Eat What U Kill

4. Hide the Body (2:45)

met Benny

5. Corners (0:49)
  6. Cocaine Paid (3:42)
  7. G Money on the Roof (4:17)

met Flee Lord

8. OverDose (2:34)
  9. Be Proud of Me (3:18)
  10. Piece of My Heart (3:33)
avatar van GarnalenPeller
Zijn major label debuut is kennelijk al af, en dit zijn plaatjes die hij maakt puur uit verveling. Vooral weer volop straatsh*t met komische over-the-top bars a la Sean Price, maar bij vlagen ook wat persoonlijker. Ik kan dit soort zoethoudertjes wel waarderen.

avatar van Deranged
Cocaine Paid schildert weer een treffend plaatje. Gasten zijn hardheid op het net. Praten vanalles. Openbaren zich met schraalheid. Je stuurt een schutter om ze de kop in te drukken maar ergens weet je wel dat ze diep van binnen alleen maar met onvrede zitten wegens de leegte die zij daar voelen wanneer zij jou daar dan weer in al je bevlogenheid zien rond dartelen.

avatar van Deranged
Conway - Cocaine paid diss response (St. Laz & Hangman) - YouTube

Geen idee wat dit is of wie deze clowns denken te moeten gaan voorstellen maar merk dat het me behoorlijk irriteert. Luister Piece of My Heart en met enig gevoel in je donder gaat deze man je aan het hart. Als je een probleem hebt met hem zeg het maar gewoon gelijk want heb je een probleem met hem heb je een probleem met mij. Tezamen leggen we je natuurlijk al helemaal lyricaal gestrekt door de kamer, dat snap jij ook wel verder.