Gathering of Kings - First Mission (2019)

Zweden
Label: RN

1. The Gathering (1:03)
  2. Forever and a Day (4:35)
  3. Love Will Stay Alive (4:49)
  4. Endless Paradise (4:11)
  5. Saviour (3:52)
  6. Passing Rain (5:06)
  7. Out of My Life (4:16)
  8. Lonely Road (5:00)
  9. Angels (4:09)
  10. Long Way from Home (4:12)
  11. The Runaway (3:52)
  12. Battle Cry * (4:44)
avatar van vielip
Ik hoorde vandaag een nummer van dit project en dat klonk prima. Ik dacht meteen; dat klinkt wel behoorlijk als The Night Flight Orchestra. Na enig speurwerk blijkt dat ook wel te kloppen aangezien dezelfde zanger mee doet. Maar er doet een keur aan (Zweedse) muzikanten uit de melodic rock scene aan mee. Heb nog niet het hele album kunnen luisteren maar de eerste aanzet klinkt veelbelovend! Het artwork doet trouwens sterk denken aan Magnum en Yes.

avatar van lemon
Er staan eigenlijk geen zwakke songs op dit album, maar door de verschillende zangers wordt het geen eenheid. De songs met Björn Strid zouden inderdaad zo op een Night flight orchestra album kunnen staan.