MEROL - Boter (2018)

Label: Ammehoela

1. Trek T Uit (3:17)
  2. Ik Wil een Kind van Jou (3:20)
  3. Bedgirl (3:17)
  4. Liefdesliedje (3:11)
Ponty Mython
De vrouwelijke Spinvis. Vaak erg schuine en enigszins kinderachtige teksten maar het klinkt als een klok. Een duet met Spinvis zelf lijkt me logische stap.

avatar van Poles Apart
Boter bij de (Spin)vis?

avatar van Kos
Kos
Beetje cringe worthy, beetje gimmicky.

avatar van E-Clect-Eddy
Eerder een brutale Wende dan de vrouwelijke Spinvis, zit ook een zweem Hip Hop bij. Iets te meisjesachtig, wat flauw, novelty. Maar geen slechte stem.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Ponty Mython schreef:

Hier moest ik wel even om gniffelen nu ik las dat haar laatste singel Hou je Bek en Bef Me heet . Dat duet zie ik nog niet snel voor me.

avatar van esteban
Ik wil een (West) Vlaamse versie door Maaike Cafmeyer van 'Hou je Bek en Bef Me'!

avatar van koosknook
Ik vind deze wegwerppop echt vermakelijk. We hebben er thuis ons kapot om gelachen.
Goed is trouwens wel een andere kwalificatie!

avatar van Bert Wasbeer
Ik ben voorzichtig enthousiast en vooral benieuwd of deze mevrouw een eendagsvlieg blijkt of een talent voor de toekomst. Drie keer paradiso uitverkopen met slechts een oeuvre van een paar nummers vind ik in ieder geval opmerkelijk.

avatar van EttaJamesBrown
Mijn dochter gaat in ieder geval naar het concert in Simplon. Ben benieuwd wat ze er van vindt!

avatar van koosknook
ik ga naar Dauwpop. Ga zeker effe checken...

avatar van Snoeperd
Hou je Bek en Bef Me staat hier helaas niet op, maar wat een heerlijk zoetsappig nummer blijft dat toch!