Jon McLaughlin - Indiana (2007)

Label: Island

1. Industry (4:01)
  2. Beautiful Disaster (4:13)
  3. Just Give It Time (3:45)
  4. Already In (3:56)
  5. For You from Me (3:35)
  6. Human (4:14)
  7. Indiana (3:49)
  8. Anthem for American Teenagers (5:53)
  9. People (3:46)
  10. Amelia's Missing (2:48)
  11. Praying to the Wrong God (4:08)
  12. Perfect (4:22)
  13. Until You Got Love (3:56)
avatar van Ericos
Deze jongen gaat binnenkort echt doorbreken denk ik!

avatar van Ericos
Kent iemand deze man al? ^^

ik had ook nog niet van hem gehoord maar ik heb net ff het filpje bekeken, ik ik vind het erg goed klinken. Ik ga dit album zeker ff checken!

avatar van Ericos
Ja, de single is echt een heerlijk nummer.
Ik heb nu een paar nummers van zn album gehoord en het klinkt echt heel erg goed.

avatar van Ericos
Lekker album. Geen van de nummers is vervelend om te horen, alles ligt lekker in het gehoor.

avatar van Renske24
Ik ken deze man niet! Maar Beautiful Disaster en Industry klinken goed!!
Ik ga even wat meer van deze Jon op zoeken!!

avatar van Saldek
Hele album klinkt lekker. Wat ik bovenal verfrissend vind is dat hij in de songs echt piano speelt. Geen akkoorden of iets, maar het echte werk gelijk het een pianospeler zou betamen. Veel piano in popmuziek wordt vertolkt in vooral akkoorden. Ook mooi, daar niet van. Maar Jon is her en der gewoon lekker losjes aan het 'klooien', en dat bevalt me wel.
Verder supergoede lichte popmuziek die makkelijk wegluistert en toch mooi is tegelijk..
Volgens mij is doorbraak uitgebleven.......jammer, want volgens mij is de muziek er zeker wel voor gepotentieerd.
Moeilijk om hier zomaar even een aantal sterren voor te geven. Het vernieuwende aspect, het verfrissende speelt mij grote rol hierin (koop normaliter nooit dit soort dingen). Voorlopig echter vind ik het een vier sterrekes zeker waard.

avatar van Saldek
Ik snap niet dat ik nooit iets van deze man heb gehoord op radio of tv. De muziek klinkt echt veelbelovend, het is echt een sterk staaltje kwalitatieve popmuziek van nivo zeg maar. En ook zijn pianospel vind ik erg plezierig. Het heeft alles in huis en verscheidene hitpotenties. Popmuziek helemaal in het verlengde van de huidige tijdsgeest, en dat geldt zélfs voor het stemgeluid.
Maar het zal allemaal wel.
Ik wil er echter wel even een sterretje erbij gooien. Het was een 4*, diep onder de indruk ik ben van de dosis waanzinnig lekkere en mooie muziek wordt het een vijf.