Pizzaman - Pizzamania (1995)

Dance
Label: CNR

1. Sex on the Streets [7" Radio Mix] (3:49)
  2. Trippin on Sunshine (3:51)
  3. Happiness (3:25)
  4. Hello Honky Tonks (5:41)
  5. Gottaman (5:24)
  6. Just Height the Ball (5:53)
  7. The Feeling (6:37)
  8. Babyloop (5:39)
  9. Sans Bateaux (5:48)
  10. Sex on the Streets [Pizzaman Dub] (7:33)
Dit album is toch van die Fatboy Slim??

Ja.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Oke, maar was Pizzaman dan de eerste artiesten naam van Fatboy Slim? Had er nog nooit van gehoord om eerlijke te zijn ..

avatar van musicfriek
Sex on the Streets

Ik ken eigenlijk alleen Trippin on Sunshine, dat destijds een hitje was in Engeland. Gewoon een lekker zomerse houseplaat en beter dan een hoop van de dingen die hij als Fatboy Slim heeft gemaakt als je het mij vraagt.

avatar van musicfriek
Ken je Sex on the Streets niet eens

Even clipje gezien en die kende ik ook wel inderdaad.

Maartenn schreef:

Nee, hiervoor was hij ook al actief onder andere namen. In Nederland scoorde hij in '90 bv. een top 3 hit met de band Beats International (het geweldig nummer Dub Be Good to Me). En al eerder zat hij bij de Housemartins. Zie ook zijn artiestenpagina hier.

avatar van dj maus
En vergeet FreakPower niet.

Gottaman laat al horen waar het later met Fatboy Slim naar toe zou gaan.

Happiness doet al een beetje aan Praise You denken, niet?

avatar van RogerV
Oersimpele maar goed aan te horen housemuziek van Norman Cook. Niets meer en niets minder.

avatar van gemaster
Vervang Pizza in Mossel en je hebt precies de titel van de enige plaat van de Mosselman! Ongelooflijk toch?

avatar van T.O.
dj maus schreef:

Happiness doet al een beetje aan Praise You denken, niet?

Gaat in ieder geval al zeer richting het Fatboy Slim werk ja. Kan me die clip ook nog wel herinneren. Iets leuker dan het irritante Sex on the Streets.

avatar van Sjaan
Mighty Dub Cats is hij ook met aringtingtingting....magic carpet ride