Julia Kent - Temporal (2019)

Neoklassiek
Label: Leaf

1. Last Hour Story (12:15)
  2. Imbalance (4:14)
  3. Conditional Futures (4:01)
  4. Floating City (3:37)
  5. Sheared (3:36)
  6. Through the Window (5:51)
  7. Crepuscolo (4:27)
Julia Kent, nog niet zo lang geleden volgde ze het cello pad met Antony and the Johnsons, nu naar heeft ze al een paar pracht albums afgeleverd met wat men noemt de schemering tussen licht en donker in de avandgardische beweging. Ook op deze pracht gelimiteerde witte vinyl versie van Temporal deelt ze weer de lakens uit met mooie gelaagde cello klanken die van licht naar donker fungeren en nooit saai of doordacht klinken. Deze vrouw weet mij van begin tot eind te bemoeien. Wees er snel bij er is maar een oplage van 500 stuks worldwide.