Lambchop - Thriller (1997)

Roots / Rock
Label: Merge

1. My Face Your Ass (3:55)
  2. Your Fucking Sunny Day (3:47)
  3. Hey, Where's Your Girl (2:24)
  4. Crawl Away (3:44)
  5. Gloria Leonard (4:37)
  6. Thriller (4:50)
  7. The Old Fat Robin (5:24)
  8. Superstar in France (4:47)
avatar van TEQUILA SUNRISE
Omdat zijn voorganger How I Quit Smoking mij wel beviel heb ik deze ook maar meegenomen.
Ik ga deze eens op mijn gemak beluisteren en er een waardering aan koppelen.

avatar van TEQUILA SUNRISE
In eerste instantie had ik wat gemengde gevoelens bij dit album , maar na intensief beluisterd te hebben valt de plaat wel positief uit : 6 van de 8 nummers vind ik goed tot zeer goed.
Het titelnummer vind ik knap waardeloos, absoluut dieptepunt van dit album, een soort van muzikale brij van feed back gitaren wat enkel mijn ergenis opwekt.
Daar staan weer de sterke up tempo nummers Your Fucking Sunny Day & Hey Where"s Your Girl tegenover en enige snelheid kan deze plaat wel gebruiken want de rustige ingetogen nummers overheersen.
De 2 afsluitende nummers vind ik de beste en maakt dit uiteindelijk ( minus track 6 ) toch tot een heerlijke luisterplaat.

avatar van nikon42
Ik heb deze cd als een combinatie samen met ¨Hank¨ , hierdoor wordt het een uur lang Lambchop genieten