Fat White Family - Serfs Up! (2019)

Label: Domino

1. Feet (5:19)
  2. I Believe in Something Better (4:27)
  3. Vagina Dentata (2:58)
  4. Kim's Sunsets (4:20)
  5. Fringe Runner (4:32)
  6. Oh Sebastian (2:44)
  7. Tastes Good with the Money (5:42)
  8. Rock Fishes (4:04)
  9. When I Leave (5:35)
  10. Bobby's Boyfriend (4:00)
avatar van VladTheImpaler
Eerste single Feet is te beluisteren: Fat White Family - Feet (Official Audio) - YouTube. Ben benieuwd welke richting ze deze keer heen gaan, Feet lijkt er in ieder geval op te wijzen dat de koers weer anders is.

Beetje opgefokte versie van Nick Nicely of Tubeway Army of andere jaren 80, vergeten namen. Zit opzich wel goed in elkaar.
Ga ik misschien leuk vinden, of ik ga het echt verschikkelijk vinden. Love or hate this!

avatar van dix
dix
Smakeloos doch goed gekruid en het heeft zeker een bite. Ik vermaak mij hier al de hele week kostelijk mee.

avatar van E-Clect-Eddy
Baxter Dury doet als gastvocalist een duit in het zakje op de single Tastes Good with the Money