Hell Fire - Mania (2019)

1. Warpath (4:17)
  2. Mania (5:51)
  3. On the Loose (3:47)
  4. Born to Burn (4:55)
  5. Transcending Evil (5:51)
  6. Lashing Out (3:18)
  7. Isolator (4:10)
  8. The Dreamer (4:41)
  9. Knights of the Holy (5:51)
  10. Masochist (4:36)
avatar van gigage
Retro metal, de vlotte soort , die rond het spandex tijdperk het best aardig gedaan zou kunnen hebben. Dit is een Amerikaanse variant waarbij de twin gitaren je om de oren vliegen. De zang is niet altijd geweldig en de songwriting verdient ook geen ere plaats. Op zich is het een geinig plaatje met voldoende afwisseling en catchiness maar niet één die dubbel zes gooit. Toen niet en nu niet. Het ontbreekt aan of een excelerende gitarist of sterke (minder raspige) zanger. De fuzzy bass is wel leuk gedaan. Prima band effort.
Album picks: Transcending Evil & Isolator