Eskimo Joe - Black Fingernails, Red Wine (2006)

Australiƫ
Label: Warner Bros.

1. Comfort You (3:20)
  2. New York (3:52)
  3. Black Fingernails, Red Wine (4:09)
  4. Breaking Up (3:23)
  5. Setting Sun (3:52)
  6. London Bombs (3:51)
  7. Sarah (3:29)
  8. This Is Pressure (4:09)
  9. Beating Like a Drum (3:03)
  10. Reprise (1:59)
  11. Suicide Girl (3:04)
  12. How Does It Feel (4:30)
Tijdens mijn reis door Australie heb ik kennisgemaakt met deze Australische band. Goede rock die heerlijk in het gehoord ligt. Ik heb nog niet alles van het album gehoord, dus een inhoudelijke reactie volgt..

Het nummer Black Fingernails, Red Wine is alvast een aanrader!

Ik ben ook in Australië geweest... Fantastische CD. Had hem op mijn iPod gegooid en als de shuffle me een onbekend nummer presenteerde waarvan ik dacht "Wat is dit? Dit is goed!" was het telkens een nummer van deze CD...

avatar van snarf349
Nummer 5 "Setting Sun" moet "Forever Young" zijn.
Dit is een dijk van een plaat, meer pop dan rock, maar het materiaal is heel goed, hier staan geen missers op.