Paul Weller - Other Aspects (2019)

Alternatieve titel: Live at the Royal Festival Hall

Label: Parlophone

1. One Bright Star (4:15)
  2. Glide (2:27)
  3. The Soul Searchers (4:55)
  4. Boy About Town (2:55)
  5. Have You Ever Had It Blue (3:58)
  6. What Would He Say? (3:55)
  7. Wild Wood (4:07)
  8. Country (3:50)
  9. Aspects (5:07)
  10. Strange Museum (4:01)
  11. Amongst Butterflies (2:57)
  12. Old Castles (3:14)
  13. Gravity (2:55)
  14. Where'er Ye Go (2:51)
  15. A Man of Great Promise (2:52)
  16. Mayfly (3:49)
  17. Private Hell (5:19)
  18. Tales from the Riverbank (3:30)
  19. Movin On (4:40)
  20. Long Long Road (3:45)
  21. Hopper (3:02)
  22. White Horses (5:47)
  23. Books (4:15)
  24. You Do Something to Me (4:02)
  25. May Love Travel with You (3:21)
avatar van the weaver
nog geen bericht,,,,
de repetities vonden plaats in nederland en belgie. Aangezien ik een hekel heb aan vredenburg alleen Leuven en Rotterdam gezien. Dit concert inclusief strijkers, ben benieuwd . Alleen al voor nr 17

avatar van E-Clect-Eddy
Behoorlijk doorleeft gezicht van Paul op de hoes

avatar van jokerman
vind True Meanings één van de beste albums van het afgelopen jaar dus dit is een heerlijk extraatje!! Vette plaat (en dvd)

avatar van jokerman
Door dit een 'heerlijk extraatje' te noemen doe ik dit fantastische album zwaar tekort. Wat een geweldige plaat is dit! 11 songs van het mooie True Meanings aangevuld met klassiekers van The Jam en The Syle Council Prachtig gezongen en gespeeld door de band + orkest. Must have voor elke Weller- fan!