Fever 333 - Strength in Numb333rs (2019)

Punk / Metal

4. Prey for Me/3 (5:11)
  5. One of Us (3:24)
  6. Inglewood/3 (7:01)
  7. The Innocent (3:21)
  8. Out of Control/3 (7:09)
  9. Am I Here? (2:48)
  10. Coup D'Étalk (4:00)
avatar van E-Clect-Eddy
De zanger van dit trio doet zowel aan Perry Farrell in zijn jonge jaren denken als aan voormalig Linkin Park-zanger Chester Bennington.

Op Discogs aangemerkt als Hip Hop / Rock (en Hardcore) maar er kleeft ook wel Punk Rock aan deze act en een dotje Funk-waanzin zoals op de eerste albums van Red Hot Chili Peppers.

Eminem lijkt wel even langs te komen op Inglewood/3

In mijn oren klinkt het als een Hardcore versie van Linkin Park die een nachtje hebben doorgebracht in de bibliotheken van Jane's Addiction en Rage Against the Machine.

Niet verkeerd dus...

Singles: Burn It en One of Us

avatar van E-Clect-Eddy
Ook veel Screamo op de nummers... herinneringen aan Mike Patton's side-projects doemen op.

En op The Innocent meen ik ook wat kinderstemmen te horen diep op de achtergrond.

Het zijn eigenlijk genres die me normaal niet zo aanspreken, maar het zit gewoon goed en lekker in elkaar.