James Morrison - You're Stronger Than You Know (2019)

Label: Stanley Park

1. My Love Goes On (3:36)

met Joss Stone

2. Brighter Kind of Love (3:24)
  3. So Beautiful (4:03)
  4. Feels Like the First Time (4:13)
  5. Glorious (3:24)
  6. Power (4:09)
  7. Slowly (3:54)
  8. Ruins (3:42)
  9. I Still Need You (4:39)
  10. Don't Wanna Lose You Now (4:09)
  11. Cross the Line (2:59)
  12. Until the Stars Go Out (3:26)
avatar van Tempel
Wat een mooie opening met Joss Stone... genieten... beide tijdje niet meer gehoord of gezien, maar ik ben weer helemaal wakker....

avatar van Reijersen
Veel radiovriendelijker dan James Morrison krijg je ze niet. Van de megahit You Give Something tot aan nu met album vijf is daar niks aan veranderd. En precies nog zo op deze plaat. Hij wordt onder andere bijgestaan door een sterk zingende Joss Stone, maar dat is meteen ook wel zo'n beetje het enige écht opvallende aan dit album. Voor de rest lijkt het allemaal verdacht veel op elkaar en wordt mijn inziens daarmee ook te vaak voor de makkelijke weg gekozen.

avatar van Emile93
Aangenaam album, maar inderdaad buiten het nummer van Joss Stone ook niet bijzonder te noemen.