Deaf Center - Low Distance (2019)

Noorwegen

3. Undone (2:36)
  4. Gathering (7:21)
  5. Red Glow (2:38)
  6. Faded Earth (3:47)
  7. Movements / the Ascent (6:19)
  8. Far Between (3:13)
  9. Yet to Come (3:01)
avatar van trebremmit
Movement / The Ascent staat al op bandcamp. Vind het niet zo'n boeiend nummer, maar het zal misschien beter werken als het hele album beschikbaar is.

avatar van Shffl
Eindelijk weer een nieuw album van Erik K. Skodvin en Otti A. Totland. Erg fraai!

avatar van jurado
Deze zag ik niet aankomen. Inmiddels één keer geluisterd en dit gaat voor mij, waarschijnlijk, dé plaat van het jaar worden.
Prachtige composities en een bloedstollende productie, bijzonder knap.

avatar van -SprayIt-
-SprayIt- (moderator)
Zeer minimalistisch, maar uiterst sfeervol. De wonderschone en subtiele details, diepe bassen en spannende instrumentatie maken dit tot een hartslagverlagende ervaring. Je waant je in een verlaten Scandinavisch landschap, verstoken van alle chaos en stress. Een warm broeiend geheel met alle ingrediënten die neoklassieke elektronica zo aantrekkelijk maakt.

avatar van legian
Zo ik was deze heren toch helemaal vergeten. Ook dit album is weer heerlijk sfeervol waar je met gemak kan wegdromen. Hopelijk doen ze voor een volgend album niet weer zo lang.