L.A. Guns - The Devil You Know (2019)

Label: Frontiers

1. Rage (3:59)
  2. Stay Away (4:02)
  3. Loaded Bomb (4:49)
  4. The Devil You Know (5:20)
  5. Needle to the Bone (4:01)
  6. Going High (4:26)
  7. Gone Honey (5:45)
  8. Don't Need to Win (4:05)
  9. Down That Hole (4:30)
  10. Another Season in Hell (6:22)
  11. Boom * (3:14)
avatar van Kronos
Het ijzer smeden als het heet is, met als gevolg meer van hetzelfde. En drums die vreselijk klinken. Niet de moeite dus. Volgens Aardschok dan.

Mijn mening: De nodige tijd nemen voor een nieuw album (twee jaar), met als gevolg meer van hetzelfde. Wat zouden we anders willen? L.A. Guns heeft een heerlijk rauw vervolg gegeven aan The Missing Peace. Gelukkig geen gepolijste rommel maar wel oerdegelijke kwaliteit dankzij slim geschreven nummers die verder weinig opsmuk nodig hebben en meteen blijven boeien.

Niet beter dan The Missing Peace maar absoluut de moeite.

avatar van vielip
Joh, die hele Aardschok is zó achterhaald en zelfingenomen....met name Verhuysen en Metal (?) Mike kunnen geen fatsoenlijke, objectieve recensie (meer) schrijven. Hun persoonlijke mening móet en zál je door de stort gedouwd worden. Terug naar dit album; redelijke opvolger van The missing peace wat mij betreft. Niks nieuws, niks vernieuwingsdrang maar oerdegelijke hardrock met de nog altijd heerlijke en uit duizenden herkenbare strot van Lewis. Walking the dead blijft hun laatste échte knaller wat mij betreft.