Rondé - Flourish (2019)

8. We Got It (3:03)
  9. Be Mine (3:36)
  10. Underwater (4:15)
  11. You and I (3:26)
  12. All That Was Left (3:21)
avatar van Zwaagje
Hun vorige album werd door "de kenners" afgekraakt en bij dit album nog geen bericht. Geen idee hoe lang dit album al uit is, maar wat las maakte mij nieuwsgierig. Ik kan concluderen dat dit mijn smaak niet is; ik hoor wel prima popliedjes en een zekere klasse en volwassenheid. Als dit je smaak is lijkt mij 3.5* zeker van toepassing.
Voor mij is het zoals bij een band als Kensington; met zoveel liefhebbers zal het vast klasse hebben, maar mij doet het weinig.
RONDE verdient een zelfde ontwikkeling als Kensington; benieuwd wanneer dit opgepikt wordt. Een fijne popplaat voor als je er van houdt.
Ik stem niet; hoop dat "de haters" dat ook niet doen. Ze verdienen een dikke voldoende.

avatar van E-Clect-Eddy
Van de paar nummers die ik even beluistert heb: Electronic Pop / Pop Dance / R&B.

Hier en daar lenen ze wat stijl van CHVRCHES maar ook 90s Pop Dance.

De zangeres heeft een iets wat nasale stem die doet denken aan 90s Pop Dance diva Anastasia.

Fourteen is het meest 'volwassen' nummer van de 5 die ik gehoord heb.