The Last Internationale - Soul on Fire (2019)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Intro (1:05)
  2. Hard Times (4:37)
  3. Mind Ain't Free (3:55)
  4. Try Me (3:28)
  5. Tempest Blues (2:17)
  6. Freak Revolution (3:58)
  7. Soul on Fire (3:39)
  8. Modern Man (3:47)
  9. Need Somebody (4:28)
  10. Hit Em with Your Blues (3:37)
  11. 5Th World (5:39)
  12. Outro (0:58)
avatar van Wombat666
Heerlijk album met één van de beste zangeressen van dit moment: Delila Paz. Wat een stem heeft dat mens. Rauw album dat je wel een paar keer moet beluisteren voor dat je het echt pakt. Nononses rock van een duo dat live nog veel beter is dan op de plaat.

Een soort van Kills - light! Kende deze band nog niet, maar ik ben nu wel scherp. Goede zangeres,
maar het songmatriaal is niet overal zo spannend.

avatar van Roots1968
koosknook schreef:
maar het songmatriaal is niet overal zo spannend.

Ik raad je aan om dan ook hun vorige plaat, We Will Reign, eens te gaan beluisteren.

avatar van JoaMuse
Dit album klinkt niet heel anders dan We Will Reign uit 2014, maar vind ik lang niet zo goed. De energie en gitaarsound zijn nog steeds aanwezig, en zangeres Delila Paz is haar stem zeker niet kwijtgeraakt ondertussen. De songs pakken me gewoon minder.