Modeselektor - Who Else (2019)

Duitsland
Electronic
Label: Monkeytown

1. One United Power (3:24)
  2. Wealth (4:07)

5. WMF Love Song (4:38)
  6. I am Your God (4:18)

met OVS

7. Fentanyl (4:17)
  8. Wake Me Up When It's Over (5:19)
avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Who klinkt vet! Het 'solo'-werk van Modeselektor heeft me nooit echt getrokken, maar ik ga dit wel checken als 'ie uitkomt.

avatar van repelstefan
Wat is dit weer moddervet van Modeselektor. Bijzonder hoeveel diversiteit ze in hun muziek krijgen en het niveau zo hoog weten te houden. Enige kanttekening is dat het niet echt als een album voelt maar als een verzameling van 8 losse singles. Maar hoor mij weer zeuren, dit is gewoon heel erg tof. Favorieten na 1 luisterbeurt zijn de opener en het slotstuk.

avatar van Osiris Apis
'Who' is hard! De rest van het album is mij over het algemeen te snoeihard.

avatar van andnino
Gaat een beetje heen weer, staan goede nummers op maar vrijwel geen rode draad door het geheel. Ik onthou One United Power en WMF Love Song, maar het album zal ik denk ik niet meer opzetten.

avatar van trebremmit
Who is wel een knaller zeg, ontzettend harde track!
De rest vind ik ook wel tof eigenlijk, goeie harde maar wel afwisselende sound, ik hoor dit niet zoveel tegenwoordig, maar dat zal wel aan mij liggen.