Aftermath - There Is Something Wrong (2019)

1 stem

Label: Zoid

1. Can You Feel It? (0:45)
  2. False Flag Flying (5:59)
  3. Diethanasia (2:47)
  4. Scientists and Priest (5:33)
  5. Smash Reset Control (3:28)
  6. Gaslight (4:53)
  7. A Handful of Dynamite (2:25)
  8. Temptation Overthrown (3:34)
  9. Pseudocide (6:53)
  10. There Is Something Wrong (6:38)
  11. Expulsion (4:23)
avatar van gigage
Crossover metal. Kennen we het nog? Begin jaren 90 enorm populair totdat alles op elkaar begon te lijken. Er hoefde geen zanger meer aan te pas te komen in ieder geval. Beetje statements schreeuwen was al genoeg. Aftermath doet het nog eens dunnetjes over maar wel met een 2019 sound. Dat laatste is wel leuk. De herhalingsoefening maakt het daardoor wel luisterbaar. Voor een keer. Maar ook hier duren de tracks steevast 50% te lang. De intro's en intro's zijn hier naast de herhalingen mede verantwoordelijk voor. Voor 40 + ers dus
Album pick: Gas light.