Sunflower - The Spiders We Caught (2019)

Belgiƫ
Label: Sentimental

1. Stay (3:47)
  2. Kosmonaut I (4:06)
  3. Heroin (3:57)
  4. Inhuman (4:57)
  5. Monica Electronica (6:09)
avatar van reptile71
Clipje van Heroin wel toegevoegd, al zou er op deze EP een nieuwe mix staan van het nummer. Ook weer interessant bandje uit België.

avatar van E-Clect-Eddy
Au! die stem doet vaak pijn aan mijn oren, zo vals als die regelmatig is.

Het mag dan hartverscheurende emotie uitdrukken maar dan nog... au!

Hij zou eens naar Lost Under Heaven - Love Hates What You Become (2019) moeten luisteren, daar doet Ellery James Roberts met vergelijkbaar passie en intensiteit maar wel een stuk zuiverder.

Muzikaal niets nieuws, maar dat klinkt verder wel prima. Mooi warm galmende klanken van de gitaar.

muziek: 3,5 - 4*
zang: 2,5 - 3,5*

avatar van reptile71
Ja, de zang moet je zeker liggen, op bepaalde momenten in elk geval. Ik kan het redelijk hebben, ervaar het niet als vals in elk geval.