Zoo - Khawagaka (2019)

9. Akhmaka (6:38)
  10. Usadana (3:12)
  11. Khawagaka (5:30)
avatar van Cellulord
Heerlijke Math-Rock, met een experimenteele/noisy inslag, uit Indonesiê.
Te beluisteren / downloaden op het /// YES NO WAVE MUSIC /// label.

edit:
Dus is toch eerder iets voor liefhebbers van Senyawa. De Math-Rock kant vind je eerder terug op Prasasti uit 2012.

avatar van Masimo
Cellulord schreef:
Heerlijke Math-Rock, met een experimenteele/noisy inslag, uit Indonesiê.
Te beluisteren / downloaden op het /// YES NO WAVE MUSIC /// label.
Dit is Rully Shabara van Senyawa, maar vergeleken met dat project is dit opvallend poppy.

avatar van Cellulord
Ik wist niet dat dit verbanden had met Senyawa. Vond het wel heel lekker en profesioneel.
De laatste paar dagen heb er nog enkele van hun gehoord, daar ik het "Yes No Wave" label ben aan't door pluizen.
Ik dacht van deze toe te voegen maar tot mijn verrassin stond hij er al. Zelfs met èèn stem. Tja dat kon natuurlijk niemand anders dan Masimo zijn.

avatar van Cellulord
Heb ondertussen Senyawa nog eens uit de kast getrokken en deze "Khawagaka" is misschien wel wat toegankelijker, maar ik kan er zeker Senyawa in terug horen, vooral in tracks zoals o.a. Gasyila, Ahr-Taba en de titeltrack.