Matthew Logan Vasquez - Light'n Up (2019)

1 stem

Roots
Label: Dine Alone

1. Ballad in My Bed (3:03)
  2. Trailer Park (3:35)
  3. Vacation (3:59)
  4. I Love My Boy (3:16)
  5. Poor Kids (4:48)
  6. Ghostwriters (3:31)
  7. Ball Pit (4:06)
  8. Character Assassination (3:36)
  9. Oslo (4:34)
avatar van bas2204
Afgelopen weekend deze goede man twee keer live gezien. Beide keren een feestje. Deze dus maar opgepikt en het kan bijna niet dat ik het niet goed ga vinden. Zal binnenkort wel even een stem uitbrengen

avatar van philtuper
bas2204 schreef:
Dan was je vast bij Down By The River bij Grenswerk. Daar viel meer moois te beleven!

avatar van bas2204
Klopt, daar was ik ja. Was meer moois te zien en horen inderdaad. Sterker nog, heb geen slecht optreden gezien moet ik zeggen