Witchers Creed - Awakened from the Tomb... (2019)

Zweden
Label: Ripple

1. Witchers Creed (4:08)
  2. Victims of Retribution (5:33)
  3. Raven's Claw (3:52)
  4. Larissa (5:47)
  5. Rituals of Decay (8:08)
  6. Salem (Resurrection) (4:54)
  7. Monolith (7:08)
  8. Awaken from the Tomb (3:45)
avatar van gigage
Tja, openen met een cowbell, dan heb je mij wel om...NOT!! Maar goed, dit debuutalbum komt met een passie die in 1981 niet had misstaan. Logge riffs, een samenzang (probeersel) en een leadgitaar die te pas en te onpas op komt duiken. Zoiets zou je bij een Popronde helemaal op los gaan. Erg geinig. Ik geef ze twee jaar en dan hoor je er niks meer van. Of misschien wel als ze een zanger aantrekken.

avatar van RuudC
Ach, die kereltjes komen net van de middelbare school af. Voor die leeftijd komen ze met een heel leuk album op de proppen.

avatar van gigage
Yes indeed, heel leuk gedaan. Deze ga ik zeker nog eens afspelen.