Linda Ronstadt - Live in Hollywood (2019)

1 stem

4. Just One Look (3:16)
  5. Blue Bayou (4:39)
  6. Faithless Love (4:03)
  7. Hurt So Bad (3:38)
  8. Poor Poor Pitiful Me (4:01)
  9. You're No Good (6:23)
  10. How Do I Make You (2:59)
  11. Back in the U.S.A. (3:32)
  12. Desperado (4:21)
avatar van ranja
Linda live in 1980 - na bijna 40 jaar op plaat gezet. En wat een kwaliteit, zowel het geluid als de uitvoeringen. Een zeer sterke band die ook de ruimte krijgen om hun eigen geluid te laten horen (luister maar naar de solo's in You're No Good) maar ook en vooral de stem van Linda.
Best bijzonder dat dit de eerste officiële live plaat van Linda is - tegenwoordig kan ze niet meer zingen vanwege Parkinson - blijkbaar is dat nooit eerder bedacht terwijl in de 70s toch veel bands wel live albums tussen hun reguliere albums uitbrachten...