Hania Rani - Esja (2019)

8. Today It Came (2:33)
  9. Esja (4:21)
  10. Now, Run (6:31)
avatar van Mssr Renard
Hania Rani is echt een talent. Een talentvolle componiste en pianiste. Dit is een plaat dat geen moment verveelt en eigenlijk alleen maar erg fraaie composities kent. De muziek meandert tussen de neoklassiek en meer ambient-achtige sferen. Deze plaat is opgenomen in haar eigen huis in Warschau en in de studio van haar vriend Bergur Þórisson in Reykjavik (tracks 1,2,3,7,8).

Mooi vormgegeven artwork, prachtig afgemixt, echt een klasse-product van Gondwana Records.

avatar van -SprayIt-
Heel Nils Frahmesque, mooi spel, scherpe opnames en een goede speelduur. Fijne plaat!

avatar van Jazper
Het klinkt inderdaad mooi.
Maar muzikaal vind ik het oninteressant.
Veel herhaling die me niet kan boeien en veel voorspelbare overgangen.

avatar van Barney Rubble
Ik deel de mening van Jazper in deze. Deze plaat ontbeert gevaar. Het is neoklassiek pianogekletter dat prettig voorbijtrekt zonder dat het prikkelt of uitdaagt. Het is zo clichématig dat het nietszeggend wordt.