Remy van Kesteren - Shadows (2019)

Neoklassiek / Electronic
Uitgebracht in eigen beheer

1. Shadow (1:58)

met Fink

2. River Shomewhere (Pt. 1) (2:44)
  3. River Somewhere (Pt. 2) (7:11)
  4. Garden and Walls (4:25)
  5. Dancing on the Rooftops of the Dead (4:44)
  6. This Reminds You [Satie Remix] (5:21)
  7. Close in on Dreams (5:16)
  8. A Snake Through Your Thoughts (4:18)
  9. All That It Seems (6:01)
  10. Doesn't Everyone See (4:19)
avatar van ohmusica
Remy heeft zich nu wel definitief losgemaakt van het ietwat braafjes spelen van klassieke composities op de harp. Allerlei muziekstijlen vloeien in elkaar over in een organisch geheel dat zich moeilijk laat vangen in een muzikaal hokje. De afwisseling met andere instrumenten, de opbouw van de nummers en ook de rust, het brengt het tot heerlijke luistermuziek zonder dat het een moment verveelt

avatar van Broem
Las een mooie recensie van dit album in een tijdschrift en mijn aandacht was getrokken. Vaag ooit van Rémy van Kesteren gehoord maar door de link met klassiek geen aandacht aan besteed. Dit album is andere koek. Fink heeft een klein rolletje maar maakt toch dat je nog nieuwsgieriger wordt. Voor mij een mooi voorbeeld van lekkere electronic icm een harp die stevig naar voren komt op dit album. Moest zo nu en dan een beetje denken aan Andreas Vollenweider (ben een van de weinige fans op mume ) Fraaie productie en ga maar eens op zoek naar de vinyluitvoering van dit album. Toppertje.