Zwangere Guy - Wie Is Guy? (2019)

Belgiƫ
Label: Top Notch

1. Automatisse Antwoordapparaat (1:59)
  2. Wie Is Guy? (3:36)
  3. Demain J'Arrete (3:57)
  4. Brussels State of Mind (2:58)
  5. Probleem (2:04)
  6. Gorik Pt. 1 (4:10)
  7. Beter Leven (3:09)
  8. Mec Man Bro (3:33)

met Peet

9. Og'Z (2:54)
  10. Bx by Night (3:01)

met Peet

11. Shit Is So Goed (5:03)

met Selah Sue

16. Foutu (3:46)

met Skeerenboos, Peet en Nag

17. Brede Jongens (3:14)

met Jazz en Berry

18. R.A.F. (Rien a Foutre) (3:23)
  19. U Ma Is U Pa (1:44)
avatar van FlyLo
Yes! Gorik pt. 1 is één van de hardste Nederlandstalige hiphop tracks ooit. Psyched!

avatar van perlon
FlyLo schreef:

Dat hangt er volledig van af op welk volume je je stereo hebt staan.

avatar van thgryda
Lees ik hier een recensie van, ga ik psyched de auto in, spoti op... Vrijdag pas. Rot eh.

avatar van overmars89
Eeeeey, dit gaat wel los!! De belgen nemen over. Na Tourist Le MC weer een zuiderbuur, die met kwaliteit op de proppen komt.

Helaas zit er in het midden een kleine sectie tracks die wat milder zijn dan de rest, met o.a. een track met Selah Sue. Dat is even een mindere fase, maar voor de rest is het wel een lekker rauw album geworden.

Misschien moet ik stikstof nog maar een keer luisteren. Had het 1 keer geprobeerd, maar hing een beetje op 2 gedachten. Na dit gehoord te hebben, denk ik dat mij het nu ook wel beter gaat bekoren.

avatar van Silky & Smooth
FlyLo schreef:

Nee wel?

avatar van thgryda
Net wat te lang maar prima album.